söndag 7 november 2010

Varför beter jag mig som vår lilla fisk vi har i skålen i köket? Lägger sig på sidan o ser halvdöd ut. Han/Hon har ändå orsak att vara uttråkad, energilös, lever i en liten liten skål utan minsta hopp att någonsin komma därifrån. Mitt problem är att jag bara inte kan få tummen ur och göra svenska presentationen och engelska uppsatsen. Känner att jag är aningens bortskämd när jag jämför mig själv med fisken..
SÅ i fiskens ära ska jag försöka få något gjort och njuta av livet för att jag kan och inte är instängd i en skål !(Y)
japp.

1 kommentar:

  1. haha låter som mig.

    har tappa suget helt. har panikskrivit en uppsats nu, det gick undan å ja blev nöjd.. (: kan inte skriva ngt när jag har typ 5 veckor på mig, gör det i sista stunden. känner du igen det? ;D

    SvaraRadera